W ramach prowadzonego stażu, trwającego 3 miesiące (12 tygodni). Będziesz miał(a) okazje zmierzyć się z 6 obszarami, które pozwolą lepiej poznać Ci specyfikę branży internetowej. Poznasz specjalistów z rożnych dziedzin marketingu online na co dzień współpracujących z Google, Facebook czy Influencami. Program stażu składa się z 6 obszarów (każdy po ok. 2 tygodni), w każdym z obszarów czekać Cię będzie zadanie od specjalistów (min. tworzenie reklam, analizowanie danych)
1. Jak działa firma ecommerce na przykładzie Ceneo.pl, oraz jaką rolę pełni w niej dział Performance Marketing.
2. Pozycjonowanie i wyszukiwarki internetowe. Czyli jak odnaleźć się w Google i co to są algorytmy (SEO).
3. ROI i ROAS, co oznaczają te wskaźniki i na jakie reklamy pozwala ekosystem Google (SEM).
4. Jak promować markę w social media? Facebook, Instagram a może TikTok (Social Media).
5. Blogerzy, Vlogerzy i Influencerzy. Jak zarabia się w sieci na treściach i fanach (Affiliate)
6. Analityka internetowa – czyli co tak naprawdę wiemy o użytkownikach i co na bazie tego możemy policzyć (Marketing Data Analyst). Dodatkowa monetyzacja serwisu internetowego (Traffic/AdOperations).
W ramach naszego stażu będziesz pod opieką:
Paweł – ekspert ds. SEM z ponad 10-letnim doświadczeniem,
Mateusz – starszy specjalista ds. SEO z 6-letnim doświadczeniem,
Iza - starszy specjalista ds. Social Media z 9-letnim doświadczeniem,
Ania – lider sekcji Affiliate z ponad 10-letnim doświadczeniem
Ceneo.pl – dajemy szansę i stawiamy na młodych. Nie możemy zagwarantować Ci pracy po ukończeniu stażu. Wiemy jednak na pewno, że przez te 3 miesiące nie będziesz się nudzić. Jeśli poczujesz, że marketing internetowy to właśnie to – doradzimy jakie kolejne kroki powinnaś/powinieneś podjąć, aby rozwijać się dalej. Ponad połowa naszych pracowników (dział Performance Marketing) zaczynała właśnie od stażu. Więc jeśli okażesz się gotowa/y do dalszych wyzwań, złożymy Ci ofertę dalszej współpracy.