IT Support Specialist

Wyślij CV

Dział IT

Wrocław

Umowa B2B

Specjalista

Praca stacjonarna

O firmie

Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce. Jesteśmy liderem wśród porównywarek cen i produktów w Europie. Od blisko 17 lat każdego dnia towarzyszymy milionom Polaków kupującym on-line. W czasie zakupów inspirujemy ich, wskazujemy im najkorzystniejsze oferty i pomagamy w bezpiecznych zakupach w sklepach internetowych. Współpracujemy z największymi sklepami i platformami sprzedażowymi z kraju i zagranicy. Nasz serwis tworzą specjaliści z różnych dziedzin, których łączy pasja, zaangażowanie w realizowane projekty i wspólne wartości. W czasie, jaki zajmuje przeczytanie tego opisu (30 sek.) Ceneo pomogło już kilkunastu tysiącom osób.

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie wsparcia technicznego najwyższej jakości (na poziomie I i II linii) pracownikom Ceneo.pl
  • naszym celem jest być zaufanym partnerem dla naszych klientów i źródłem wartościowych informacji zwrotnych dla właścicieli usług, dlatego też m.in. zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów software oraz hardware'owych na stacjach roboczych oraz urządzeniach mobilnych
  • terminowa realizacja zgłoszeń oraz przygotowanie i dostarczanie stacji roboczych i innego wyposażenia IT
  • odpowiedzialność za utrzymanie stocku stacji roboczych, telefonów oraz akcesoriów
  • proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań i aktualizacji zespołowej bazy wiedzy
  • dbanie o współpracę oraz budowanie relacji z zespołami administratorów oraz zewnętrznymi dostawcami usług

Nasze wymagania

  • doświadczenie w obszarze wsparcia użytkownika (I lub II linia) w średniej lub dużej organizacji
  • szeroka wiedza techniczna z zakresu obsługi komputerów i peryferiów
  • łatwe i swobodne poruszanie się po zakamarkach systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows
  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny MacOS (mile widziane doświadczenie we wsparciu tego systemu w środowisku korporacyjnym)
  • doświadczenie we wsparciu środowiska korporacyjnego urządzeń mobilnych (Android/iOS)
  • swoboda w poruszaniu się w aplikacjach z pakietu Office (Office 365)
  • wiedza czym jest SLA i OLA, kategoryzacja zleceń oraz system ticketowy
  • płynne poruszanie się w środowisku opartym na Active Directory (znajomość terminów VoIP, VPN, PXE, MDM, SCCM, o365)
  • brak tolerowania “klikologii”, natomiast automatyzacja swojej pracy wykorzystując np. PowerShell lub inny język programowania
  • umiejętność efektywnego wykorzystywania zasobów internetu w celu rozwiązania nietypowych problemów
  • umiejętność skutecznej komunikacji z klientami na różnych szczeblach (osoby techniczne i nietechniczne, liderzy, kadra zarządzająca) oraz dostosowywanie komunikatu do różnego typu odbiorców
  • znajomość języka angielskiego
  • mile widziana znajomość ITIL’a, wykształcenie w obszarze technologii informatycznych

Zainteresowała Cię ta oferta?

Aplikuj na to stanowisko - prześlij nam swoje CV na kariera@ceneo.pl

Dziękujemy za wszystkie przesłane CV

Wysyłając aplikację wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Ceneo.pl sp. z.o.o - zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2018 poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Wysyłając aplikację wyrażam zgodę na przesłanie mi dokumentów zawierających moje dane osobowe na wskazany przeze mnie adres email oraz oświadczam, że z uwagi na korzystanie przeze mnie z zewnętrznej, niezależnej od Ceneo.pl sp. z o.o. skrzynki mailowej, ponoszę pełną odpowiedzialność za zapewnienie odpowiedniego poziomu zabezpieczeń dla przesyłanych do mnie wiadomości, w tym za zabezpieczenia po stronie dostawcy skrzynki mailowej.

Wysyłając aplikację wyrażam zgodę, że administratorem moich danych osobowych jest Ceneo.pl sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-202), przy ul. Legnickiej 48A. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w związku z którym przesyłasz do nas swoją aplikację oraz, o ile wyraziłeś na to zgodę, dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Ceneo.pl.

Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Dodatkowo informujemy, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 36 miesięcy od dnia przesłania aplikacji lub w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń maksymalnie 10 lat.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane przez Nas aplikacje.