Podsumowanie pierwszej edycji stażu redakcyjnego

Autor: Jakub Walczak

Właśnie dobiegła końca zimowo-wiosenna edycja płatnego stażu redakcyjnego w Dziale Rozwoju Treści. Ekipa studentów z różnych wrocławskich uczelni stworzyła zgraną drużynę, która przez 3 miesiące dzielnie zmagała się z wyzwaniem tworzenia treści w serwisie.

Podczas realizacji zadań stażyści mieli wiele okazji do zagłębienia się w tajniki branży e-commerce i poznania wielu praktycznych narzędzi służących do skutecznego tworzenia wartościowego contentu.


„Staż redakcyjny w Ceneo to świetna możliwość do postawienia pierwszych kroków w dziedzinie content marketingu i SEO/SEM. Firma oferuje gruntowne przeszkolenie pod tym kątem, pracownicy działu i nasz opiekun zawsze chętnie służyli pomocą i odpowiadali na pytania. Dużym plusem są elastyczne godziny i możliwość pracy zdalnej, co ułatwia połączenie stażu z innymi obowiązkami.”

Ala


Dodatkowo mogli posłuchać o funkcjonowaniu innych działów, ponieważ koledzy i koleżanki chętnie dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem, organizując warsztaty z zagadnień takich jak PR, social media, prawo autorskie, czy sprzedaż.


„W Ceneo panuje najlepszy klimat organizacyjny, z jakim się dotychczas zetknąłem. Staż utwierdził mnie w przekonaniu, że potrafię pisać interesująco nawet o pralkach czy trawnikach. Polecam!”

Kacper


Korzystając z okazji, trójka stażystów podjęła się przejęcia kwietniowego Mood Managera.

"Zamówiliśmy całą masę burgerów z okolicznego #zjedzburgera. Pomyśleliśmy, że będzie to smaczny kąsek, a przy okazji może zostanie odkryte nowe miejsce, gdzie można szybko wyskoczyć na lunch. Było bardzo pysznie i pozytywnie.”

Kasia

Jako podsumowanie wspólnie spędzonych miesięcy, drużyna stażowa wybrała się na wieczorny wypad do Chopper Bar. Przy sutej kolacji i dobrym napitku, był czas na wspomnienia, rozmowy, a nawet trochę wzruszeń.

Jako Ceneo.pl dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i rewelacyjne efekty pracy. Liczymy na to, że nasze drogi jeszce się nie rozejdą! :)