Mood Manager jest osobą, która przez miesiąc dba o dobry nastrój i klimat w firmie. Można go także nazwać specjalistą od... zachcianek.
ZOBACZ POPRZEDNIE AKCJE MM.
Nasi eksperci od e-commerce mają okazję do pokazania w tym czasie swoich dodatkowych talentów - zmysłu organizacji, dobrego smaku, umiejętności słuchania zespołu, a przede wszystkim dbania o innych oraz satysfakcji z dobrze wykonanego zadania.
Od maja do grudnia dbali o nas z poświęceniem i oddaniem. Poniżej znajdziecie krótkie opisy ich pomysłów na tworzenie prawdziwie dobrego klimatu.
Mood Manager to funkcja przechodnia – zgłosić może się każdy, by następnie samodzielnie zorganizować na rzecz kolegów i koleżanek coś atrakcyjnego. Mood manager ma pełną dowolność w zakresie wyboru tematu akcji oraz sposobu jej przeprowadzenia.
Krzysiek, Dział Marketingu, Mood Manager w maju
Zgodnie z życzeniem wielu osób, zamówiłam zestawy sushi. Na stole pojawiło się łącznie 534 szt. tego japońskiego przysmaku.
Agnieszka, Dział Bezpieczeństwa Transakcji, Mood Manager w sierpniu
Zamówiłem humburgery w sprawdzonej przeze mnie kuchni. Wiedziałem, że spora część załogi za nimi przepada. Nie zawiodłem się.
Michał, Dział IT, Mood Manager w październiku
Zamówiłam jedzenie w chińskiej restauracji. Był kurczak słodko-kwaśny, w cieście kokosowym i z warzywami, indyk w 5 smakach, makaron sojowy z warzywami, wieprzowina słodko-kwaśna i na ostro.
Grzesiek, Dział Handlowy, Mood Manager w grudniu