15.05.2014

Dziewiąte urodziny Ceneo

7 lutego 2014 r. obchodziliśmy dziewiąte urodziny firmy.

Z tej okazji tajny zespół pod przewodnictwem Kuby, naszego szefa marketingu, przygotował i skutecznie zakonspirował przed nami atrakcje, które miały czekać nas tego wieczoru.

O godzinie 15.30, na 30 minut przed czasem, pod Ceneo podjechały limuzyny, które zabrały nas do Casa de la Musica – lokalu prowadzonego przez Jose Torresa, w którym bawiliśmy się do białego rana.

Klimaty gangsterskie, ruletka, hazard, cygara… można było się prawdziwie zatracić, a nawet stracić głowę lub przegrać majątek całego życia – na szczęście tylko na czas tego wieczoru.

Towarzyszyły nam kapelusze à la Al Capone.

Towarzyszyły nam kapelusze à la Al Capone.

Postawa rewolwerowca gotowego do stawienia czoła ruletkowemu wyzwaniu.

Postawa rewolwerowca gotowego do stawienia czoła ruletkowemu wyzwaniu.

Peruki w naszym ulubionym kolorze.

Peruki w naszym ulubionym kolorze.

Tagi: