Dział Marketingu z wizytą we wrocławskiej siedzibie Google

Autor: Jakub Walczak

W marcu cała ekipa z Działu Marketingu miała okazję zagościć w siedzibie Google’a, gdzie zorganizowano dla nas fantastyczne warsztaty brandowe.



Działaliśmy w zespołach, wypracowując niestandardowe rozwiązania. Podczas główkowania nad ciekawymi zadaniami, uczyliśmy się jak budować brand, efektywnie działać na YouTube i mierzyć siłę marki. Do tematów podeszliśmy nieszablonowo, co było niezwykle rozwijające i nie pozwalało się nudzić. Dyskutowaliśmy o możliwościach, jakie dają nietypowe akcje i kreatywność w budowaniu marki.



Przede wszystkim otrzymaliśmy solidną dawkę fachowej wiedzy, ale również zastrzyk pozytywnej energii i śmiechu. Oprócz rozrywkowych akcentów, bardzo miłym i smacznym motywem było zaproszenie nas na posiłek do gościnnej google’owej restauracji. Poza tym wybraliśmy się na małą wycieczkę po zakamarkach google’owego królestwa.


Ledwo wróciliśmy ze spotkania, a już powoli zaczynamy pakować walizki do Dublina, gdzie odbędzie się druga część warsztatów. Będzie to świetna okazja do zwiedzenia tamtejszego biura, a po godzinach, poczucia klimatu irlandzkich pubów. Nie możemy się doczekać!


Dzięki długoterminowej współpracy, jaka nawiązała się między Ceneo.pl a Google realizujemy razem świetne projekty, podczas których poszerzamy horyzonty, wymieniamy doświadczenia i dobrze się bawimy.

Jeśli zaciekawił Was ten wątek, poczytajcie również o innych rozwojowych działaniach, w których łączymy przyjemne z pożytecznym.