Ceneo.pl dla Przylądka Nadziei we Wrocławiu

Autor: Marta Mamzer

Nasi pracownicy i użytkownicy Ceneo.pl mają gest - 20 000 złotych trafiło do dzieci z Przylądka Nadziei we Wrocławiu.

Każde dziecko zasługuje na swój niezapomniany Dzień Dziecka dlatego podczas akcji charytatywnej organizowanej przez serwis Ceneo.pl, pracownicy oraz użytkownicy serwisu przekazali CeneoPunkty warte 20 000 złotych na rzecz fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

Cała akcja rozpoczęła się 26 maja, czyli w Dzień Matki, jednak termin ten nie jest przypadkowy. Właśnie 26 maja 2017 roku serwis Ceneo.pl zaprezentował w sieci film z sondy ulicznej, którego autorem był Adrian Kowalczyk. Niestety kilka miesięcy później Adrian przegrał walkę z chorobą nowotworową dlatego Nasi pracownicy, aby upamiętnić kolegę oraz wesprzeć chore dzieci zorganizowali zbiórkę. Wystarczył tydzień aby pracownicy oraz użytkownicy serwisu Ceneo.pl uzbierali kwotę 20 000 złotych! Każdy z nich mógł zamówić wirtualną cegiełkę i podzielić się swoimi CeneoPunktami, zbieranymi podczas robienia zakupów w Ceneo.pl.

Akcja, którą stworzyli nasi pracownicy zakończyła się sukcesem. Zrobiliśmy to, by pomóc potrzebującym i uczcić pamięć naszego kolegi – Adriana Kowalczyka, który przed rokiem przegrał walkę z chorobą nowotworową. Dziękuję wszystkim użytkownikom i pracownikom naszego serwisu, którzy zdecydowali się przekazać swoje CeneoPunkty na ten cel. Cieszę się, że wspólnie możemy pomóc małym pacjentom walczyć z ciężką chorobą.  – powiedział Marcin Łachajczyk prezes Ceneo.pl.

Zebrana suma pozwoliła pokryć cześć kosztów organizacji Dnia Dziecka dla małych pacjentów Przylądka Nadziei oraz ich dalszego leczenia. W zabawie wzięło udział kilkadziesiąt dzieci wraz z rodzinami, a było gdzie się bawić: dmuchane zamki, konkursy z nagrodami, słodki poczęstunek, a nawet prawdziwy czołg, który przywieźli ze sobą żołnierze jednej z dolnośląskich jednostek wojskowych. W trakcie festynu został przekazany symboliczny czek, a Ceneo.pl już planuje kolejną edycję zbiórki za rok.