Ceneo.pl błyszczy jakością obsługi konsumentów.

Autor: Marta Mamzer

Klienci docenili nas za jakość obsługi. W Światowym Dniu Konsumenta, który przypada 15 marca otrzymaliśmy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2018. Nagrody zostały rozdane już po raz 11.

Zwycięzców wskazywali sami konsumenci, którzy dzielą się swoimi opiniami w ramach przeprowadzanych badań. Opinie są zbierane są przez cały rok za pomocą serwisu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej. Dodatkowo zostały przeprowadzone anonimowe badania on-line. To właśnie na podstawie tych wszystkich danych zostaliśmy nagrodzeni Gwiazdą Jakości Obsługi 2018.

Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione przez klientów. Ceneo.pl co miesiąc jest odwiedzane przez kilkanaście milionów użytkowników, którzy mogą się z nami podzielić swoimi opiniami. Każda z nich jest dla naszych zespołów źródłem nieocenionej wiedzy i inspiracji. Dzięki nim możemy z sukcesami rozwijać nasz serwis.

Dziękujemy za to wyróżnienie!