03.09.2015

Ceneo partnerem studiów Zarządzanie projektami e-commerce na Uniwersytecie Ekonomicznym

Nowy kierunek studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym pod patronatem e-Commerce Polska łączy wiedzę z dwóch najdynamiczniej rozwijających się obszarów – e-handlu oraz zarządzania projektami. To świetna propozycja dla osób, które szukają wiedzy o e-handlu do rozwoju własnych biznesów, jak i myślą o uzupełnieniu edukacji o praktyczny aspekt zarządzania przedsiębiorstwem i projektami.


Absolwenci naszego studium będą wszechstronnie przygotowani do pracy w firmach działających w sieci, gdzie kluczowe jest szybkie i efektywne reagowanie na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe, a wdrożenie nowych produktów i rozwiązań wymaga systemowego podejścia. Z roku na rok rośnie zapotrzebowanie na takich specjalistów, a my wypełniamy tę niszę – podkreśla Anna Marciszewska, kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.


Program studiów został przygotowany w ścisłej współpracy z praktykami, zarówno w dziedzinie handlu w sieci, jak i zarządzania projektami.

Warsztatowe zajęcia, z dużym naciskiem na stronę praktyczną, będą prowadzone przez ekspertów z największych polskich firm związanych z e-handlem, e-marketingiem i e-zarządzaniem, w tym Ceneo.pl – drugiego serwisu e-commerce w Polsce.


Więcej informacji o studiach – kliknij.

Szukając pracowników czy uruchamiając programy stażowe równie często sięgamy po absolwentów politechnik, co kierunków związanych z zarządzaniem, analityką czy komunikacją. Biznes w internecie jest specyficzny i wymaga bardzo niszowych umiejętności. Nasi eksperci będą wspólnie ze słuchaczami studiów rozwiązywać rzeczywiste przypadki biznesowe. To naszym zdaniem bezcenna możliwość nauki przez praktykę – podkreśla Krzysztof Rynkiewicz odpowiadający w Ceneo.pl za działania Employer Branding.


– Jestem przekonany, że już bardzo niedługo nie będzie przedsiębiorstw, które będą działać wyłącznie w sferze offline. Jeśli firma chce się rozwijać, zwiększać zyski, musi postawić na działalność  w internecie, a to wymaga specjalistycznej wiedzy, umiejętności i doświadczeń – będziemy się nimi dzielić – obiecuje  Michał Kraus, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Unity.



Od 10 lat piszemy o branży internetowej, przygotowujemy obszerne, specjalistyczne raporty o  poszczególnych segmentach tego rynku. Wyraźnie widzimy, że niezbędne jest szerokie spojrzenie na strategię, komunikację, biznes. I te studia to zapewnią – podsumowuje Tomasz Bonek, prezes zarządu i redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com.


Dwusemestralne studia podyplomowe wystartują w połowie października 2015 roku.

Składają się ze 188 godzin warsztatów i wykładów.

Będą się odbywać w systemie weekendowym. Czesne wynosi 4200 zł.