2 edycja Affiliate Days with Ceneo.pl za nami

Autor: Anna Misiewicz

Jak to się dzieje, że chociaż sobota, weekend w pełni, a w naszym biurze zjawia się tłum ludzi? Wszystko za sprawą drugiej już konferencji dla blogerów zorganizowanej przez zespół Programu Partnerskiego Ceneo.pl.

Nowe biuro, do którego wprowadziliśmy się w kwietniu bieżącego roku pozwoliło nam na zaproszenie gości wprost pod nasze biurowe strzechy! Nikt jednak nie siedział za biurkiem - nasz ogromny chillout room pozwala bowiem na pomieszczenie ponad setki osób! Podczas sobotniej serii prelekcji, zaproszeni przez nas wpływowi blogerzy oraz branżowi specjaliści postanowili podzielić się z nami swoją wiedzą. Jak lepiej pozycjonować swoją stronę oraz jak dbać o lojalność Twojej społeczności, a także w jaki sposób możemy dywersyfikować źródła przychodów na prowadzonej przez nas witrynie.

Podczas konferencji swoimi doświadczeniami podzielili się z nami Dawid Tymiński, prowadzący blog Dandycore.pl, Elwira Rogoda (jakonatorobi.pl), a także Tomek Tomczyk znany szerzej internetowej społeczności pod pseudonimem Jason Hunt. Nie zabrakło także wykładów branżowych specjalistów. Kamil Glenszczyk z Google opowiedział nam, jaką siłę niesie ze sobą YouTube, a Łukasz Matyński z agencji MediaChoice podpowiedział, jak najefektywniej monetyzować internetowe powierzchnie reklamowe.

Udział w organizowanym przez nas wydarzeniu był bezpłatny! Wystarczyło wcześniej zarejestrować się na stronie www.ad.ceneo.pl. W przerwach między wykładami każdy zainteresowany mógł zasięgnąć rady od naszych prelegentów, a także skorzystać z przygotowanego poczęstunku. Bądźcie z nami na bieżąco, by nie przegapić kolejnych spotkań z cyklu Affiliate Days with Ceneo.pl!

www.ad.ceneo.pl | www.pp.ceneo.pl